dinsdag 31 januari 2012

Op de Schaats

Zoals belooft nog een kaartje met een schaatser. Ik had het stempeltje al een tijdje in huis, maar het weer werkte maar steeds niet mee, het leek meer  op herfst in plaats van winter.  Maar nu is iedereen weer in de ban van de vrieskou en het schaatsen. Dus heel toepasselijk. De stempel is van Don en Daisy ook van MD.,heb het ingekleurd met copics.  Het achtergrondpapier van een Pretty Paperbloc. De sneeuwvlok een cuttlebug stans.
Ook wil ik jullie weer hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart,  geniet van dit zonnige winterweer,  en maar weer tot de volgende kaart.

7 opmerkingen:

  1. Hallo Marian,
    Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt, en ik vind de schaatsen zo leuk die je erbij hebt gedaan.
    en ik hoop dat jij ook lekker geniet van dit prachtige winterweer.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marian,
    Wat een MOOI WINTERS kaartje heb je gemaakt en laat nu de winter maar komen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergave kaart weer Marian! Past helemaal bij het weer op dit moment en nu.... nog alleen kunnen schaatsen, maar zal niet lang meer duren denk ik. Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele leuke kaart, die kleur oranje vind ik hele mooie blikvanger. mooi ingekleurd.
    en die schaatsen lijken net echt, een 3D plaatje zeker?
    succes met je challenge!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, Marian, die stempel is erg mooi, leuk gedaan met die schaatsen erbij. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig winters kaartje.
    En mooie kleuren,en een super leuk stempeltje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen