zondag 15 januari 2012

Romantiek

  • Zo, ik heb eindelijk weer eens even tijd om een nieuw kaartje te plaatsen. Ben deze week zo erg druk geweest, dat ik even geen tijd had voor blogland. Maar dat ga ik deze week goed maken, want dan heb ik het wat rustiger (denk ik ). Maar eerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten, en ik hoop dat ze mijn blog blijft volgen. En mijn trouwe volgers wil ik weer even bedanken voor de lieve berichtjes.
  • Van de week wel de nieuwe artikelen van Marianne Design ontvangen, dus daar wil ik mee aan de slag. Deze kaart is de eerste met de nieuwe mal LR 0200, die geeft een heel mooi effect, vind ik.
  • Zeer geschikt voor een huwelijkskaart. Verder een knipvel van Mattie gebruikt.
  • Zo dat was het weer voor even, zal proberen van de week nog een paar kaarten te maken. Dus tot de volgende kaart.

3 opmerkingen:

  1. Ohhhh Marian, wat is je kaart weer prachtig geworden zeg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Marian,

    schitterende kaart en die mal past er zo goed bij dat plaatje....echt een hele mooie kaart geworden.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Marian,
    Wat een prachtige kaart, en inderdaad de nieuwe mallen zijn schitterend.
    Bedankt nog voor je felicitatie en voor steeds weer je leuke en lieve reactie's.

    Fijne dag, Greet

    BeantwoordenVerwijderen