donderdag 22 maart 2012

Tulpen uit Bolsward

Wat een prachtige lentedag  vandaag. Een vrolijk  zonnetje, zelfs in Friesland heerlijk weer, niet veel wind. Ben op de fiets naar Sneek geweest om de nieuwe voorjaarsmode te bewonderen. Had er zin in, zelfs nu schijnt de zon nog mijn hobbykamer in.
Maar  even over de kaart. Dit model stond in het Hobbyjournaal no. 83. Een tulpenkaart, was leuk om te maken.
Het achtergrondpapier is van een pretty paperbloc,craftable CR 1201. creatable LR 0210-LR 0209.
Molenstempel van MD  EWS 2201 en ingekleurd met Derwent potloden. Het knipvel  van Mattie MB 0108.
Ik ben weer heel erg benieuwd wat jullie er van vinden. Allemaal  heel erg bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaart, ik vond het erg leuk dat jullie weer langs kwamen.
Volgens de weerman blijft het nog mooi weer de komende dagen, dus dames geniet er van.
Groetjes van Marian.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marian.
    Hele mooie holland kaart.

    Hoop dat jij ook lekker geniet van dit prachtig mooie weer.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was hier idd heerlijk weer vandaag.
    Je Hollandse kaartje is helemaal leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaart is weer helemaal leuk!!!
    heerlijk die Hollands thema.
    zo origineel gemaakt, heel mooi gedaan.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk Hollands kaartje.
    Mooi hoor!

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben even een uitgesteld blogrondje aan het maken en wil je toch nog even vertellen wat een heerlijk Hollands kaartje ik dit vind!!! Geweldig...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marian

    Leuk je tulpenkaart uit Bolsward.
    Ook nog heel hartelijk bedankt voor al je reacties op mijn blog.
    Wat was het toch leuk he die Mariannedag.
    Ik denk er nog vaak aan.
    Heel veel groetjes van Janny en fijn zonnig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zeg Marian dit is op en top Hollands! Geweldig! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'k Ben je blog aan 't bewonderen.
    Deze kaart springt eruit.
    Echt hollands en dat trekst me wel aan, al ben ikzelf belg. 'k vind hem ontzettend mooi.
    Het kaartmodel is heel apart, is daar soms ergens een patroontje van?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen