dinsdag 22 mei 2012

van harte beterschap.

Wat hebben we ineens een prachtig weer, we hebben er lang op moeten wachten maar van de een op de andere dag was het zomer. Heerlijk hoor dat zonnetje, hadden we echt nodig om uit de winterdip te komen.
Maar toch nog even een gezellig kaartje gemaakt. Dit keer met een knipvel van Marieke. Verder de creatable LR 0215-LR 0212- LR 0154 voor het labeltje. Het envelopje met craftable CR 1211..
Ik wil jullie wel even hartelijk bedanken voor het langskomen op mijn blog en de leuke en lieve reacties op
mijn voorbeeldkaart voor Marianne Design. Ik heb ze met veel plezier gelezen.
Ik wens jullie nog een hele gezellige avond. Marian.

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt Marian.
    En de verschillende mallen heb je leuk gecombineerd.

    Jij ook nog een gezellige avond,
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marian,
    Alweer een BJOETIE en toch hoop ik voor je dat je dit kaartje niet snel hoeft te versturen of af te geven ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart. zo mooie combinatie van kleur en materiaal en plaatjes.
    schitterend!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Marian vanuit een zonnig Noorwegen, wat een prachtige kaart staat er weer bij je te pronken. Compliment verdiend hoor.
    Fijne zonnige zomerse dag vandaag.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen