vrijdag 11 mei 2012

Vintagekaart

Wat hebben jullie leuk en hartelijk gereageerd op mijn gastdesignerschap. Ik vond het geweldig leuk. Maar jullie moeten nog even geduld hebben want, ik ga ook eerst nog even meedoen aan Challenge 55 van Marianne design.. De vintagekaart met vogelkooi en/of vogel. En dat is deze geworden.
Hiervoor heb ik gebruikt : Achtergrond papier van een Pretty Paperbloc. De Xcut nesting die.
Creatables: LR 0226, LR 0138, LR 0146,LR 0167. Distress-inkt vintage photo en wat bloemetjes
Het plaatje is van knipvel Nostalgia VK 9517 van MD.
Ik vond het erg leuk dat jullie weer de moeite hebben genomen om mijn blog te bekijken en ben ook weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Op 17 mei mag ik mijn  voorbeeldkaart van challenge 56 plaatsen.
Ik wens jullie een heel prettig weekend en een zonnige moederdag. Groetjes van Marian.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Marian.

    Wat een prachtige kaart met mooie details.
    bedankt voor je leuke en lieve reactie op mijn kaart.

    Fijn weekend, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Marian,
    Ik vind je kaart voor de MD Challenge Blog helemaal leuk! Dank je voor het mee doen!
    Groetjes, Jen (MD Challengeblog).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een schitterende kaart Marian, mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je nog de tijd hebt genomen om met deze challenge mee te doen.

    Gr.Thea
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Marian.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is werkelijk beeldschoon Marian. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super Marian dat je nog hieraan meedoet.
    Ik vind hem super geworden.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kleuren heb je gebruikt in dit kaartje,
    heel mooi geheel ☺
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje, ben ook heel benieuwd naar het eerste kaartje voor het Design Team.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marian,
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Supermooi geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo,
    prachtig kaartje!!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen