donderdag 23 augustus 2012

In het zonnetje















Goedemorgen trouwe blogvriendinnen, nog maar even een zonnige kaart geplaatst,hoewel de zon hier vanmorgen nog niet te zien is. En het is een heel stuk frisser buiten.
De kaart 3x uitgestanst met de Frilly 1 van Go Kreate.De Don en Daisy stempel is ingekleurd met copics. Verder craftable CR 1223- nestabilitie -creatable LR 0126- stempel CS0858.
Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van  Marianne's Design Divas. Opdracht een kaartje met een zomers gevoel.. Natuurlijk wil ik jullie nog hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart en dat jullie steeds de moeite nemen om langs te komen op mijn blog.
Verder wens ik jullie nog een hele gezellige dag en hopelijk maar weer tot de volgende kaart. groetjes van Marian.

8 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Marjan, je rilt ervan als je deze zonnige kaart laat zien, leuk hoor, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Marian, je hebt weer een kneitermooie kaart gemaakt zeg!!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan!!!!!!!!
    Gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een pracht van een kaart heb je weer gemaakt Marian.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart en wat een leuke stempel.
    dat npem ik nou eens lekker genieten van het zonnetje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooi geheel....leuke stempels heb je gebruikt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke daisykaart. De kleuren zijn heel erg mooi.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart waar Daisy heerlijk in het zonnetje een boek ligt te lezen.
    Bedankt voor het meedoen bij Marianne´s Design Divas.
    Groetjes Tineke, DT MDD

    BeantwoordenVerwijderen