zondag 2 december 2012

winterkaart

Goedemiddag allemaal,
Zijn jullie al klaar met de gedichten en surprises of nog druk met de kerstkaarten? Ik ben nog druk met de kerstkaarten,  dat moeten er elk jaar een flink aantal zijn. Dus nog even aan het werk.
Vorige maand was ik bij http://duymelot.blogspot.nl/ met mijn kaart van " sterren dansen op het ijs" tot gastdesigner van deze maand gekozen. Het moest een winterkaart worden , met een foto als uitgangspunt. Deze kaart heb ik er van gemaakt, en deze blijft nu de hele maand op hun blog staan. Ik ben er best wel een beetje trots op, dat ik ben uitgekozen. Het achtergrond papier is van een Pretty paperbloc. Achtergrondplaatje van knipvel IT 560, verder creatable LR 0136.
Dit wilde ik even aan jullie laten zien. Ook wil ik jullie weer hartelijk bedanken voor vele leuke reacties op mijn vorige kaart. Prettige avond en tot de volgende kaart.

9 opmerkingen:

  1. Wat een hele mooie kaart Marian. Super.!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marian. Dit model heb ik ook al gemaakt, heel leuk om te doen.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marian,
    Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt zeg. Compliment meer dan verdiend.
    Hier in Noorwegen vieren we geen Sinterklaas, maar voor de kinderen (en ook voor de volwassenen) komt Julenisse (de kerstman). Gelukkig ben ik met de kerstkaarten klaar en kan ik ze de komende week gaan schrijven. Kunnen ze tijdig op de post naar Nederland.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marian,

    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    Nou ik krijg de kerstkaarten niet af hoor, dus heb er maar gekocht.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Marian. Heel mooi gemaakt!!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marian,
    Wat een GEWELIG MOOI wintertafereeltje is dit met al die Tildaatjes ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marian, wat een pracht kaart.

    Ik ga snel bij Duymelot kijken...

    groetjes, Joke van den Berg

    BeantwoordenVerwijderen