dinsdag 14 mei 2013

Tea for Two



Met één oog gericht op het songfestival wil ik toch even deze kaart plaatsen. Ik ben wel benieuwd of Anouk het gaat redden. We zullen het zien aan het eind van de avond.
Maar nu eerst de kaart. Het is een kaart geworden met theezakjes er in. Het was de opdracht van de Marianne Design challenge 80 : maak doosje of kaart met theezakjes.
Ik heb gebruik gemaakt van de Pretty Paperblocs : Café la Patisserie en Happy Days. Knipvel EWK 1209,
Marianne design ribbon JU0879, creatable LR 0160.
Ik wil jullie weer hartelijk bedanken voor het langskomen en de leuke reacties op de vorige kaarten en ben natuurlijk weer heel benieuwd wat jullie van deze creatie vinden.
Ik ga weer verder kijken naar het songfestival en morgen naar de Libelle Zomerweek, ik hoop dat we een beetje goed weer hebben, of in ieder geval droog. Jullie horen het nog wel.
Nog een gezellige avond  en groetjes van Marian.

12 opmerkingen:

  1. sjieke thee kaart
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes Jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marian. Leuk deze kaart met de theezakjes. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend gemaakt Marian.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Marian, je kaart is weer geweldig meis! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf theedoosje heb je gemaakt Marian en wat leuk dat je weer meedoet met de challenge.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is echt leuk gemaakt, alles past goed bijelkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk gemaakt Marian, bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk doosje !!!
    Fijn dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Marian,

    Ik ben via het blog van :"Kaartje van Joke" bij je terecht gekomen. Wat een prachtige kaarten zijn het en ben gelijk volger geworden !! Je maakt prachtige creaties..Ben ook bijna een jaar bezig met bloggen,tis verslavend geloof ik , hahahaa. Kom je ook een keer kijken! En misschien wil je mij ook wel volgen... wie weet.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihi nee ik heb i.d.d. Niet in de gaten gehad dat je al volger was!!! Excuussss..bedankt voor je leuke berichtje hoor!
    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk met zo'n doosje midden in! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gemaakt, Marian.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen