zondag 2 juni 2013

Merry Christmas

Hallo Dames,
Ja daar ben ik alweer. Dat zijn jullie niet van mij gewend twee kaarten op één avond. En dan nog wel een kerstkaart. Ik ga nu voor het eerst meedoen aan een wedstrijd met een sketch. Ik heb dat nog nooit gedaan.
Voor het eerst geprobeerd, en vind het zelfs aardig geslaagd al zeg ik het zelf. Dit is voor challenge 16 van Time for Magnolia Christmas challenge,  en we moesten een kaart maken volgens een sketch..
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan, en ga het zeker nog eens proberen. Vond het erg  leuk om te doen Tot de volgende kaart.

9 opmerkingen:

  1. Wauw Marian, wat een mooie kaart meis! Bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Christmas Challenge! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is helemaal superdesuper !! Mooi plaatje en prachtig alles verwerkt!

    gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marian. Je beide kaarten zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Marian.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi marian,

    O, wat erg...een maand geleden was ik hier voor het laast.
    Je hebt intussen veel gemaakt en meegemaakt.
    maar....ik heb alles gelezen en bekeken, mooie hollandse kaartjes, een prijsje gewonnen, super.
    Het hartenkaartje is prachtig, dit blijft inderdaad een mooie mal.
    En zelfs een kerstkaart gemaakt met dit mooie weer, het ziet er prachtig uit, succes met de challege.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marian,
    Hier ben ik dan om jouw laatste nieuwe creaties eens te bekijken. Ga niet bij iedere kaart een reactie plaatsen, want dat kost me een beetje teveel tijd.
    Ben begonnen om je easelkaart te bewonderen. En die is schitterend. Groot gelijk dat je er een gezellige lentekaart van hebt gemaakt. Ik was met Pasen in Nederland en was echt niet blij met dat koude weer.
    Ook de drie lentekaartjes zijn prachtig. De knipvellen van Marieke met de vogeltjes zijn zo mooi. Ik heb er ook al diverse kaarten mee gemaakt.
    Nou je kleindochter kan op vakantie naar Spanje hoor. Haar koffertje, die je hebt gemaakt voor haar, zal vast en zeker in de smaak zijn gevallen. Las dat het patroon uit een oud nummer van het HJ kwam. Zo zie je maar….nooit iets weggooien.
    Dat je nog tijd hebt gevonden om zo’n mooi tissuedoosje te maken. Jij vindt hem goed geslaagd. Nou ik ook hoor. Ik doe het je niet na. Zo af en toe scrap ik wel eens wat, maar ik ben meer van het borduren. Maar kan wel genieten van alle mooie scrapvoorbeelden.
    Ben zo blij dat ik hier Nederlandse tv heb. En net zoals heel veel mensen in Nederland heb ik ook genoten van alles wat er op 30 april gebeurde. Jammer had ik geen Oranje tompouce, maar samen met mijn dochter en een vriendin hadden we toch wat lekkers. Zou bijna vergeten om je een compliment te geven op je speciale kaart voor 30 april. Leuk om het in de kleur oranje te maken.
    Volgens mij ben jij een echte Holland-fan. Wat een gezellige kaarten heb je gemaakt met Hollandse tafereeltjes.
    Samen met mijn dochter en haar gezin heb ik ook genoten van het songfestival. Mijn kleindochters waren voor de Noorse deelneemster en toen ik zei dat ik Anouk ook heel goed vonden, keken ze me heel raar aan. Maar gelukkig hebben ze beide dames goede punten gescoord. Jouw kaartje met als titel Tea for Two is prachtig hoor. Mag je ook gelijk feliciteren met je 2e prijs bij de challenge van Marianne Design. Ben benieuwd wat de prijs was.
    De titel “Hartendief”is helemaal op zijn plaats. Wat een lieve kaart. Las dat je dagje uit met de dames naar Paleis Het Loo een succes is geweest. Ja vervelend om lang te moeten wachten, maar het was prachtig.
    Had best wel mee willen gaan naar Parijs. Wat een leuke uitdaging om eens een “oud” knipvel van een Snoesje te gebruiken. Ik heb er ook nog een aantal. Ze zijn zo lief. En Marian, jouw kaart mag gezien worden hoor. Een plaatje!
    En tenslotte een kerstkaart. Laatst vroegen de dames van mijn clubje of we er na de vakantie ook aan beginnen. Ze hebben er weer flink wat nodig. Dus we gaan ermee aan de slag. Jouw kaart is geslaagd hoor.
    Marian, het is intussen een heel verhaal geworden. Maar ik vond het leuk om even bij je op bezoek te komen.
    Wens je nog een fijne avond verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via Sippie haar blog ben ik hier beland wat leuk nog een dame uit Friesland Ik ben gelijk volger geworden Je maakt mooie dingen misschien kun je ook eens bij mij kijken.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart Marian.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Time for Magnolia.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen