zaterdag 26 april 2014

Ja zuster - nee zuster





Goedemiddag allemaal,
Wat een prachtige eerste Koningsdag hebben we vandaag, mooi weer, en het bezoek aan de twee steden die de koninklijke familie vandaag brachten, was ook erg mooi. De grote verrassing was dat de prinsesjes er ook een poosje bij waren.  Heb het met veel plezier gevolgd op tv.
En dan nu de kaart. Deze heb ik gemaakt voor mijn dochter die vorige week ook jarig was.
Zij is praktijkverpleegkundige bij een huisarts, dus vond ik dit kaartje wel toepasselijk.
Het patroon heb ik gekocht bij Sandra's scrapshop:.http://sandrasscrapshop.blogspot.nl/
En de kaart gevuld met rolletjes verband , pleisters en tabletjes.
De Magnolia stempels ingekleurd met copic markers.
Het papier van een Pretty paperbloc. De label is ook van Magnolia.
De swirls van Marianne design en cheery lynn, bloemetjes uit eigen voorraad.
Verder een mini potje met kurk  gevuld met roze en witte miniballetjes.
De opdracht alles mag.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. Allemaal  hartelijk bedankt voor de reacties op de vorige  post en voor het langskomen op mijn blog.



4 opmerkingen:

  1. Wauwwww wat is dit fantastisch Marian! Superss! En ook superleuk dat je meedoet aan onze Time for Magnolia Challenge! Succes! lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mooie kaart Marian.

    Wat sta je leuk in de marianne;)

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een MOOIE creatie voor je dochter Marian. Nog Van ♥-e Gefeliciteerd.
    Wij zijn een tijdje weggeweest, maar nu kan ik weer van al dat MOOIS GENIETEN.
    Nog een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen