dinsdag 3 juni 2014

Huwelijksfeest

Hallo Allemaal,

Het is alweer een poosje geleden dat ik hier wat geplaatst heb. Ik heb het druk gehad met van alles, en ben een poosje bij  mijn dochter in Brabant geweest. Dat was ook weer eens erg gezellig.
Maar nu weer een nieuwe kaart.
Deze keer laat ik jullie de kaart zien die, ik voor mijn dochter en schoonzoon heb gemaakt, die vandaag 25 jaar getrouwd zijn.
Veel materiaal van Marianne Design gebruikt: Knipvel van Mattie de Bruijne.
                                                          Collectable Col1347- Creatable LR 0298 - 0299 - 0237.
                                                           Joy scrabble  stempel en de rozenrand  stans.
Leuk dat jullie weer langs komen en bedankt voor de lieve reacties op de vorige kaart.

2 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart Marian, schitterend modelletje. gefeliciteerd met het 25 jaar huwelijk van je dochter en schoonzoon

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nnog van harte gefeliciteerd hoor en je kaart is een bjoetie en zo een leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen