zondag 3 augustus 2014

Mobieltje

Hallo Blogvriendinnen,
Deze keer heb ik weer eens een mannenkaartje gemaakt. Ik had de mal van het mobieltje  al een poosje in huis, maar nog niets mee gedaan. Nu komen er een paar mannenverjaardagen aan , dus deze mal maar eens voor de dag gehaald. Bovendien zag ik dat er nog een challenge was bij  Cards & scrap
http://www.cardsandscrap.nl/2014/07/kaartenuitdaging-215.html met deze sketch

De materialen die ik voor deze kaart gebruikt heb zijn: Pretty Paperbloc  Äll for the men - Collectable : Col 1359 - Creatable: LR 0289  en wat van een jeans knipvel van Marjolein Zweed.
Dus met deze challenge wil ik nog graag meedoen. Het kan nog net.
Ik wil jullie nog wel bedanken voor  de bezoekjes en leuke reacties op mijn vorige post.
Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marian. Wat een leukerd. Met het mobieltje. Een echte jongenskaart . Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marian, dit heb je leuk gedaan, je hebt er een mooi kaartje van gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een prachtige kaart Marian... echt mooi voor een jongen.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is het geworden, Marian.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen