vrijdag 9 oktober 2015

Beertje.



Vandaag laat ik nog even wat zien.
Een poosje terug gaf Marianne Perlot een paar berenpakketjes weg op haar berenblog.
http://mariannesberen.blogspot.nl/
Ik ben een trouwe volger van deze berenblog omdat  ik een echte beren liefhebster ben
.
Mijn bijnaam is Omabeer. Ik heb jarenlang Cherished Teddies gespaard en daar heb ik er dan ook heel veel van. En ook pluchen beren vind ik prachtig, maar die heb ik vanwege ruimtegebrek weg moeten doen.

En ik was onder de gelukkigen die zo'n pakketje kreeg thuis gestuurd.
Ik had haar beloofd het resultaat te laten zien op mijn blog.
Dus hier is het beertje dan. Wat een lieverd nietwaar.?
Maar nu ga ik slapen want, het is alweer erg laat.


10 opmerkingen:

  1. Dat beertje heb je heel erg mooi gemaakt,echt een lieverdje. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad....een schattig beertje Marian....prachtig gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat je zo'n pakketje won,
    je hebt een schattig beertje gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh...wat een schatje is dit. Erg mooi gedaan, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoezig beertje Marian - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, super schattig beertje heb je gemaakt van het pakketje Marian! Zo leuk dat jij als echte berenliefhebber een van de gelukkige winnaars was! Alsnog gefeliciteerd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een lieverd geworden Marian.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En van dat leuke pakketje heb je schitterend beertje gemaakt Marian ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk dat je dit pakketje mocht ontvangen. wat een leuk beertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig beertje. Beren blijven inderdaad altijd mooi om te zien, heb er vroeger ook heel wat staan gehad.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen