donderdag 14 april 2016

Kerstkaart week 15


Alweer donderdag dus weer een kerstkaartje. Deze week een model uit het blad Mijn Hobbykaart gebruikt. Daarop wel het plaatje van het kaartpatroon gebruikt. Maar papier van een Pretty Paperbloc
Eline's Woodland Christmas.
De kerstboompjes gemaakt met Memorybox stansen Classic Christmas en Swirly Christmas Tree.
Verder valt er niet zoveel over de kaart te vertellen.
Het kaartmodel maakt hem leuk (vind ik)

Deze kaart weer gemaakt voor het blog van 52 weeks to Christmas
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2016/04/kerstkaart-week-15-en-uitslag-challenge.html

Zoals ik al eerder gezegd heb, zijn er bij ons in April heel veel verjaardagen.
En zaterdag ben ik aan de beurt, wat me allemaal te wachten staat weet ik niet want, mijn kinderen en kleinkinderen hebben dit weekend de regie in handen. We gaan met z'n allen ergens naar toe, dus  ik wacht in spanning af. In de volgende post zal ik het jullie vertellen.

Jullie reacties op de vorige kaarten heb ik weer met veel plezier gelezen, hartelijk dank daarvoor.
Verder wens wens ik jullie  ook een heel gezellig weekend.
Alleen hoop ik wel dat het weer een beetje beter wordt dan dat er nu voorspelt wordt.







17 opmerkingen:

  1. Een PRACHTIG kerstkaartje Marian...zo een leuk modelletje en prachtige details erop...
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag a.s. zaterdag...Heel leuk dat je kinderen er een verrassing van gaan maken...in ieder geval een hele fijne en gezellige dag gewenst...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is echt prachtig en behoeft ook geen uitleg. Ik wens je zaterdag een hele fijne dag en alvast gefeliciteerd!
    Monique
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk modelletje, Marian, en een erg mooie kaart.
    Alvast een fijne verjaardag gewenst. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterend mooi kerstkaartje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model kerstkaart Marian....prachtig!
    Alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag zaterdag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart in dit model en wat een lief plaatje. De stans van de kerstboom is heel mooi.
    Leuke kaart en envelop heb je voor je schoonzoon gemaakt. Spannend wat je zaterdag allemaal te wachten staat, geniet ervan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marian,
    je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt, leuk model en de boompjes zijn erg mooi..
    Spannend wat er dit weekend gaat gebeuren, wens je veel plezier.
    Groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marian,
    je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt, leuk model en de boompjes zijn erg mooi..
    Spannend wat er dit weekend gaat gebeuren, wens je veel plezier.
    Groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Marian!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een leuk model kerstkaart Marian. Het is echt lief met dat nostalgische plaatje in het midden en aan weerszijden de bomen.
    Alvast een fijne verjaardag gewenst en lekker genieten van de dingen die gaan komen...spannend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk model Heel gaaf !
    Fijne verjaardag !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kerstkaartje,ook de kaart voor je schoonzoon is super.
    Veel plezier zaterdag.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een apart model. Leuk zo in symetrie. Alvast een hele fijne dag gewenst voor zaterdag! Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kerstkaartje Marian!
    geniet van je verjaardag zaterdag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi model kerstkaart Marian! Alvast een hele fijne verjaardag gewenst!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart. Mooie kleuren en leuke details. Het model is heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk gemaakt Marian.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen