donderdag 29 december 2016

Kerstkaart week 52


De laatste kerstkaart van dit jaar 2016. Ik heb er 60 verstuurd en 49 stuks terug ontvangen. Een geweldig aantal toch? Ik heb met veel plezier weer meegedaan elke week aan deze challenges van 52 weeks to christmas. En ik ben zeker van plan er mee door te gaan. Heerlijk geen stress, de kaartjes liggen klaar.
Ook deze kaart gaat weer meedoen.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2016/12/week-52-en-challenge-december.html

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Achtergrondpapier van Craft Emotions
Mal: Joy Noor 6002/0579
Boom MD: LR 0136
Bloem MD: LR 0142
Slinger: Memoryboxmal
Plaatje:: Fotovellen no. 13
Houten sterretjes Xenos.

Ik wil al mijn volgers en ook diegene die mijn blog af en toe bezoeken een heel prettige en gezellige jaarwisseling wensen, en jullie hartelijk bedanken voor de vele leuke berichtjes die jullie achterlaten.
Ik vind dat geweldig en probeer ook altijd zoveel mogelijk bij jullie langs te gaan.



18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Marian. mooi in het rood./ leuk plaatje. De beste wensen voor 2017. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een hele mooie Marian !
    Beste wensen voor 2017 !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met het rood.
    hou er wel van.
    Goed uiteinde, en beste voor 2017!
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart, Marian.
    Fijne jaarwisseling gewenst en de alle goeds voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook je laatste kerstkaart voor dit jaar is weer een toppertje Marian...heel leuk modelletje ook....KNAP edaan....


    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
    en een gezond, maar zeker ook een creatief 2017
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow.....wat een prachtige kaart Marian!
    Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
    en een creatief en gezond 2017,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart Marian, mooi met het rood er bij en een leuke stans.
    wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2017,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Marian!!
    Fijne jaarwisseling,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje, Marian. Leuk model en de kleuren zijn mooi. Handig om elke week een kerstkaart te maken, hè? Dat scheelt echt een heleboel stress op het laatst.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart Marian! Leuk he al die kaartjes. ik heb er 73 ontvangen! Zalig om te bekijken!
    ik wens je een gezellig eindejaar en het allerbeste voor 2017!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja wat een luxe he om zoveel voorraad te hebben!
    Deze is zeker ook weer de moeite waard!
    Liefs, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marian, ik schaam me mijn ogen uit m'n kop! Wat heb ik veel van je gemist. Ook zoveel mooie kaarten. Ik heb ze inmiddels allemaal gezien. Deze kaart is prachtig maar ook de kaart met het vogeltje op de voorkant en het lichtje erachter is Supermooi!
    Ik wil je een fijne jaarwisseling wensen.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart. Met mooi kleuren en details. Alles past weer perfect bij elkaar
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2017
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstkaart, Marian.
    Fijne jaarwisseling en een creatief 2017.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart Marian. Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2017.
    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart Marian en super aantal hoor, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart!
    Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2017!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen