zondag 1 oktober 2017

Babyfles 2


Ik kwam tot de ontdekking dat ik bij de challenge van Knutsels en kadootjes een babykaartje moest maken met een niet traditionele kleur.  Maar bij de eerste babyfles kaart heb ik toch een beetje blauw gebruikt. Dus ik weet niet of deze nu meetelt. Daarom heb ik maar een nieuwe kaart van de baby fles gemaakt. Nu met ander kleur gebruik.

http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2017/09/nieuwe-challenge-knutsels-en-kadootjes.html

en voor
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/09/challenge-38-alles-geht-mit-marianne.html

Ik heb gebruikt:
Mal van Dutch Doobadoo: Babyfles
Pretty paperbloc: Eline's Romantic Nursery.
Giraffe: Col 1386
Schoentjes LR 0304
Stempel: CS 0890
Ribkarton-touwtje en bedel uit eigen voorraad.

Ik wens jullie nog een gezellige zondagavond en hartelijk bedankt voor de leuke reacties.

7 opmerkingen:

  1. Deze babyfles heb je ook allerliefst gedecoreerd Marian. Je hebt die schoentjes erg mooi gemaakt. Een hele mooie babykaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super schattig uit, Marian.
    Een erg lief babykaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat een enige babykaart heb je gemaakt Marian. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je babyfles ziet er geweldig uit! Gezellig dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous creation in beautiful colours!
    Thank you for sharing with us here at Marianne Kreadivas!
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen